divendres, 9 d’octubre del 2009

Nit EUTRÒFICA

Ahir tenia una cita musical amb la noia dels rínxols d'or. Vaig sortir més aviat de classe per poder arribar-hi a temps. A les vuit del vespre creuava la Gran Via de les Corts Catalanes a l'alçada del carrer Rocafort, i abans de dos quarts de nou ja era al carrer Muntaner amb Diagonal.
La raó: l'actuació dels Nens Eutròfics d'en Pedrals a la sala Luz de Gas. Vaig descobrir-los al Pop Arb d'enguany i no volia perdre l'oportunitat de tornar-los a veure en directe.
L'actuació fou fantàstica, la sala B va ser un espai acollidor on gaudir de versos intrèpids i ritmes populars amanits amb estils musicals diversos. Una hora exacta d'esquitxos ultralleugers que, tal com esperàvem, es va fer curta. Per solucionar-ho, a la sortida, vaig comprar-me el disc... que em farà el servei fins a la propera.


"Allò que em dol no és
el que hi ha dins el cor,
sinó aquelles coses belles
que mai no existiran.

Són les formes sense forma
que passen sense que el dolor
les pugui reconèixer
o les pugui somiar l'amor.

És com si la tristesa
fos un arbre i, una a una,
caiguessin les seves fulles
entre el vestigi i la boira."

Traducció de Formas sem forma [Els nens eutròfics d'en Pedrals- Esquitxos ultralleugers, 2009]